Is deze surging sparks booster box echt of geresealed?

Hoi iedereen. Ik ben een beginnende pokemon verzamelaar en ken er dus nog niet zo heel veel van. Ik heb al redelijk wat bulk gekocht, maar toen zag ik de booster boxen staan en dat sprak mij wel enorm aan. Ik had men eerste booster box bij bescards gekocht en de 4 volgende bij cardmarket. Nu ben ik gisteren naar een tcg beurs geweest en daar zag ik de volgende booster box van surging sparks (zie fotos). Nu het viel me op toen ik thuis kwam dat de plastic nogal losser as dan bij mijn andere boxen en dat gelijk op de foto's is te zien dat op de bovenkant de pokkeballs aan 1 helft met de bovenkant naar boven staan en aan de andere helft de pokeballs met de bovenkant naar onder staan. Ook is er aan de onderkant te zien dat er in het midden de pokeballs elkaar overlappen en dus ook daardoor maar halve poke balls te zien zijn. Ook zie ik zijkant de packs met eenzelfde rode kant naar boven staan en aan de andere kant met verschillende kleuren naar boven staan. Nu mijn vraag is dus of jullie mij kunnen vertellen of deze box echt of fake is of geresealed? Alvast bedankt.

Log In of Registreer om te reageren.