Is deze Pokémon ME01 Mega Evolution Enhanced Booster Box echt?

Hoi allemaal,
Ik heb onlangs tweedehands een verzegelde Pokémon TCG: Mega Evolution Enhanced Booster Display (ME01) gekocht en ik wil graag even controleren of deze authentiek is.
De box ziet er perfect uit — fabrieksseal met het zilverkleurige Pokémon-logo-patroon, nette hoeken, en de juiste barcode: 196214136144.
Wat me echter opviel, is dat er geen zwarte gedrukte batchcode onderop de doos staat. Die code heb ik wel vaker gezien bij oudere boosterboxen (zoals uit de XY-, Sun & Moon- of Sword & Shield-periode).
Mijn vragen zijn:
- Is het bij deze nieuwe Mega Evolution Enhanced Booster Box (2025) normaal dat er géén aparte zwarte batchcode onder de barcode staat?
- Kan iemand die dezelfde ME01-box bezit bevestigen of er bij hen wél of geen code aanwezig is?
Ik heb foto’s toegevoegd van de bovenkant, onderkant, zijkanten en de seal, zodat jullie kunnen meekijken.
Alvast bedankt — ik wil gewoon zeker weten dat mijn box echt is voordat ik hem toevoeg aan mijn verzameling. Alle feedback van andere verzamelaars of sealed-productexperts is van harte welkom! 🙏
groetjes
hanneke